TotalSoft anunţă intrarea în echipa sa, pe poziţia de director vânzări, a lui Florian Ivan, fost Partner Strategy Manager în cadrul Microsoft România în ultimii 5 ani. Din această poziţie, Florian a coordonat relaţia Microsoft cu cei 4.000 de parteneri prin care compania îşi derulează activitatea în România, se arată într-un comunicat remis de companie.
Odată cu preluarea acestei poziţii, Florian devine responsabil de integrarea tuturor liniilor de business ale companiei, din punct de vedere al strategiei de vânzare, şi de atingerea obiectivelor financiare pe piaţa locală.
Principalele obiective vor fi consolidarea vânzărilor şi dublarea cifrei de afaceri până în anul 2015. Totodată, Florian va avea un rol important în construcţia unui proces de vânzări solid, transparent, integrat cu alte procese din companie, precum şi crearea unei reţele puternice de parteneri TotalSoft, în pieţe-ţintă, care să susţină planurile companiei de dezvoltare internaţională.
"Am avut oportunităţi în două alte companii de marcă, inclusiv poziţia de director general. Am ales TotalSoft pentru că este într-o perioadă de transformare organizaţională şi culturală, pe fondul unei creşteri remarcabile în piaţa soluţiilor B2B. Văd o provocare uriaşă să fac parte din managementul unei companii în plin proces de dezvoltare", a declarat Florian Ivan. Obiectivul TotalSoft, de a dubla cifra de afaceri până în anul 2015, va fi susţinut printr-un mix de produse (aplicaţii, soluţii şi servicii) şi printr-o strategie agresivă de vânzări atât în sectorul privat, cât şi în cel public, pe piaţa locală şi internaţională. În acelaşi timp, Florentina Andrei preia managementul vânzării întregii suite de aplicaţii Charisma, care include produse cu notorietate pe piaţa locală şi internaţională precum Charisma ERP, Charisma HCM, Charisma Medical Software, Charisma Business Applications sau Cha