În 2011, lumea bijuteriilor pare să fie construită în jurul pietrelor preţioase. Cuarţul, morganitul şi peridotul sunt noile pietre semipreţioase care înlătură diamantele în acest an din preferinţele designerilor de bijuterii.
Cunoscătorii vor spune că nu este nimic nou, însă ineditul vine din aducerea în prim-plan a pietrelor semipreţioase, precum morganitul, cuarţul, peridotul sau turcoazul, şi trecerea în planul doi a diamantelor sau safirelor, care funcţionează mai degrabă ca nişte „reflectoare" menite să dea mai multă strălucire noilor staruri. Tendinţa are atât raţiuni economice, cât şi de fashion, pentru că ar fi fost nevoie de multe Golden Jubilee, Incomparable şi Star of India la un loc pentru a putea realiza o colecţie cu inele de cocktail.
Inele de vară
Noile colecţii împacă şi moda, şi buzunarul, dar mai ales simţul estetic, pentru că designerii au reuşit să obţină nişte opere de artă în miniatură prin alăturarea de pietre semipreţioase şi preţioase. De exemplu, noile creaţii Piaget, brand care a readus inelele de cocktail în trend şi care în fiecare an găseşte surse din inspiraţie pentru piesele care pe vremuri proclamau independenţa şi emanciparea femeilor.
Noile creaţii Piaget, brand care a readus inelele de cocktail în trend
În 2011, Piaget a privit către un domeniu foarte la îndemână - cocktailurile colorate şi vesele care răcoresc serile de vară. Inelele gourmet, fructate, translucide, strălucesc cu un şarm pe care numai vara îl poate avea. Astfel, pe o plajă de la Mediterană, poţi savura un cocktail Mai Tai cu morganit roz sau nectarul aquamarinului Blue Sea, te poţi răcori cu peridotul şi cuarţul galben cu aromă de Lemon Fizz sau te poţi îndulci cu un Raspberry Daiquiri cu rubelit fructat.
Meniul de coctail propus de Piaget are nu mai puţin de 18 variante, care mai de care mai colorat