Brandul MLH a intrat, recent, în portofoliul L’Eclaireur, cel mai vechi şi mai renumit concept store parizian, fiind singurul designer român prezent în vitrina magazinului. Maria Lucia (31 de ani) se pregăteşte să devină mama unei fetiţe, ceea ce-i completează definitiv lista victoriilor din acest an.
Maria Lucia Hohan este designerul care a schimbat faţa rochiilor de mireasă, cel puţin în România. Şi-a construit brandul, adică numele ei, pe senzaţia de hiperfeminitate pe care o oferă creaţiile sale, precum şi pe aerul uşor decadent al acestora.
Viziunea Mariei Luciei Hohan asupra femeii moderne a ajutat la creşterea rapidă a notorietăţii hainelor sale. Numai în acest an, vedete precum Chelsea Kane, Selena Gomez şi Ara Starck au purtat creaţiile designerului român la MTV Movie Awards sau în cadrul emisiunii „X Factor" din Franţa. Cea mai nouă victorie înscrisă de designerul român este prezenţa în celebrul concept store L'Eclaireur.
„Este într-adevăr o mare reuşită, pentru că în acest concept store sunt selectate în mod normal doar branduri care participă activ la săptămânile de modă internaţionale - Lanvin, Haider Ackerman, Maison Martin Margiela, Oscar De La Renta -, iar acesta nu este cazul meu. Deocamdată. Mă pregătesc în acest sens", spune mândră Maria.
Lasciv şi decadent
Designerul şi-a „crescut" afacerea în special cu ajutorul internetului, ştiind că magazinul online şi promovarea reprezintă calea directă către posibilele cliente de pretutindeni. Hohan face parte din ceea ce s-a putut numi noul val al designerilor români care au venit, la începutul anilor 2000, cu o altă viziune asupra modei româneşti.
Designerul îşi va lansa colecţia pentru toamnă/iarnă 2011-12 săptămâna viitoare, pe site-ul mlh.ro. „Am venit cu ceva nou - jachete şi bolerouri din blană de vulpe vopsite în culori pudrate, pentru a