* (Raportul securistului din al doilea vagon după locomotivă)
Deci.
Zece jandarmi la opt vagoane cu muniţie.
Deci.
Un jandarm pe fiecare vagon, plus un comandant, plus un adjunct.
Însă, toţi zece se află într-un singur vagon.
Patru joacă poker, plus un chibiţ.
Cinci se uită la Antena 1/ Sâmbătă, 16 iulie 2011, 14:00, " Piraţii din Insula Comorii".
Căpitanul Flint, un pirat de temut, îşi ascunde prada pe Insula Scheletului.
Deci.
Patru piraţi de temut cară o ladă mare.
În ladă poate fi orice.
E grea.
Un pirat lipsit de caracter rămâne în urmă cu un chior.
Piratul rău îl împuşcă pe Flint.
Temutul căpitan moare.
Piraţii de temut se încaieră.
Chiorul încasează şi el un glonte de la amicul lui.
Deci.
Jandarmii sunt în primul vagon, după locomotivă.
Focoasele de rachetă se găsesc în ultimul vagon.
Lansatoarele, în următoarele şapte, din coadă.
Deci.
Între vagonul jandarmilor şi primul vagon cu lansatoare sunt 18 vagoane.
În total, 27.
Deci.
Un vagon măsoară..., mă rog, lungimea variază.
Pentru transportul de containere, CFR foloseşte, de pildă, vagoane tip Lgns, (platformă pe două osii, eventual cu prelată de culoare specific militară - un fel de verde de China foarte închis), cu lungimea peste tampoane de 13,86 metri.
Adăugăm, între ele, pauze de câte zece centimetri.
Rezultă că garnitura militară măsoară 111,58 metri.
Aha!
Deci.
Să zicem că celelalte 19 vagoane sunt de tip Heks (vagoane comune de marfă), cu lungimea de 11,08 metri.
Cu pauzele, scăzând vagonul jandarmilor, dă o lungime de 201,24 metri.
Deci.
Dacă cei patru jandarmi nu joacă poker lipiţi de peretele din spatele vagonului, înghesuiţi între cei cinci care s-ar fi putut sprijini de peret