Gabriel Ţepelea, 34 de ani, ocupă din 2004 poziţia de director de achiziţii pentru retailerul de încălţăminte şi genţi Benvenuti.
Absolvent al Facultăţii de Ştiinţe Economice din Oradea în 1999, Ţepelea a început să lucreze încă din timpul studiilor ca reprezentant de vânzări în cadrul Telemobil. S-a alăturat companiei Benvenuti în 2004, odată cu înfiinţarea acesteia, la propunerea lui Dan Pavel, fondatorul şi directorul general al companiei.
Contactul cu domeniul retailului de încălţăminte s-a produs însă anterior, în anul 2001, când a decis să accepte postul de reprezentant vânzări în cadrul retailerului de încălţăminte Leonardo. În anul următor, a fost promovat ca director de vânzări en-gros în cadrul aceleiaşi companii, iar în 2003 a început să se ocupe de achiziţii.
Acum, ca director de achiziţii al Benvenuti are în subordine trei persoane - responsabili în principal de relaţia cu furnizorii. Departamentul pe care îl conduce este responsabil cu asigurarea fondului de marfă pentru fiecare sezon al anului.
Despre anul trecut, cel mai bun an pentru Benvenuti din istoria companiei, când cifra de afaceri a depăşit 46 mil. lei (11 mil. euro), Ţepelea spune că a fost un an de consolidare, "un an care ne-a stimulat şi ne-a provocat în a descoperi soluţiile optime pentru a contracara situaţia economică instalată la nivelul întregii pieţe".
Gabriel Ţepelea spune că, deşi 2009 şi 2010 au fost ani solicitanţi, anul trecut s-au văzut rezultatele palpabile ale eforturilor şi strategiilor pe care compania a decis să le implementeze la finalul lui 2008. Atunci când vine vorba de cel mai dificil moment din carieră, Ţepelea spune că a fost în 2009, când criza economică a afectat Benvenuti: "A fost o perioadă extrem de tensionată, fiind nevoiţi să luăm decizii şi să găsim rapid soluţii care, dacă nu să anihileze, măcar să reducă efectele recesiunii ec