În perioada 2001-2003, Iordan Rădulescu şi George Costin erau şefii revoluţionarilor. Aceasta este perioada în care unii posesori de certificate au provocat scandalul eludării taxelor vamale. Mai mulţi revoluţionari s-au trezit datori statului întrucât pe numele lor fuseseră aduse în ţară mai multe maşini de lux, fără ca ei să aibă habar, sau pentru că îşi vânduseră drepturile.
„Adevărul" continuă să tragă semnale de alarmă cu privire la şeful Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor, George Costin. Am prezentat, în trei episoade, nereguli mari săvârşite de secretarul de stat, care a fabricat mii de revoluţionari, păgubind statul cu sume uriaşe. Trecutul său de lider al revoluţionarilor are multe pete. Pentru că a promovat mii de impostori, el este unul dintre principalii responsabili pentru lumina proastă în care se află acum tagma luptătorilor din decembrie 1989.
Revoluţionarii şi samsarii de maşini
George Costin nu este la prima aventură la şefia Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor (SSPR). Între 2001 şi 2003 a fost subsecretar de stat, adică al doilea om din organigramă, după secretarul Iordan Rădulescu, cel care şi-a pus semnătura pe multe documente suspecte. În realitate, după unele mărturii, Costin era şi atunci la butoane. Mai mulţi revoluţionari şi foşti angajaţi în SSPR spun că Iordan Rădulescu era doar de formă. „Pe vremea când SSPR-ul era condus de Iordan şi de Costin, Iordan era mai mult beat. Îl îmbătau dimineaţa şi Costin conducea tot. Mihaela Necula, secretara lui Iordan, era în relaţii apropiate cu Costin şi făceau ei ce voiau acolo", spune Dorel Haraga, fost arhivar la SSPR.
Unul dintre marile tunuri date în această perioadă, 2001-2003, a fost cel al traficului de maşini aduse fără taxe vamale, din Occident. Vă prezentăm, pe scurt, modul în care o lege dată pentru răniţ