Produsul oferă, potrivit companiei, o dobândă competitivă, însă poate fi folosit doar pentru a cumpăra publicitate pe motorul de căutare
Linia de credit a fost concepută pentru a ajuta întreprinderile mici şi mijlocii care se promovează pe Google, dar care nu deţin fonduri pentru o campanie complexă
Decizia de a lansa cardul a fost luată în contextul în care concurenţa din piaţa de publicitate începe să se intensifice
Google introduce un card de credit pentru clienţii care vor să cumpere publicitate, oferind o linie de credit pentru companiile care vor să se promoveze pe motorul de căutare, în contextul în care concurenţa din piaţa de publicitate începe să se intensifice, conform Reuters.
Cardul de credit oferă, potrivit companiei, o dobândă competitivă pentru linia de credit şi nicio taxă anuală. Însă, acest card de credit poate fi folosit doar pentru a cumpăra publicitate pe motorul de căutare.
Cardul de credit AdWords Business marchează intrarea Google în rândul companiilor care oferă linii de finanţare, această practică fiind una comună pentru companiile din domeniul IT-ului, în special printre producătorii de hardware.
O promovare mai intensă pentru companiile mici
Cardul de credit va permite astfel companiilor să cheltuiească mai mult când au nevoie de o promovare mai intensă. Claire Johnson, vicepreşedinte al diviziei de vânzări on-line în cadrul Google, a declarat că linia de credit a fost concepută în aşa fel încât să ajute întreprinderile mici şi mijlocii care se promovează pe Google, dar care nu deţin fonduri suficiente pentru a suporta o campanie publicitară complexă, înainte de un sezon în care vânzările sunt în creştere, precum ar fi perioada de dinainte de Sf. Valentin. "Aceste companii au resurse limitate. Multe dintre ele încearcă să crească afacerea diferit de companiile mari", a afirmat C