Reclama nu trebuie sa fie o capodopera. Este suficient sa socheze, sa atraga atentia si sa provoace curiozitatea. De-a lungul timpului, s-au adunat multe idei de succes, altele chiar cu impact major. Iar unele merita vazute macar pentru ideea lor nastrusnica.
Galeria ideilor nastrusnice a fost colectionata de portalul Netlore.ru, din care am extras mai jos cateva, atat pentru satisfacerea curiosilor, cat si pentru omul de afaceri, care stie ca reclama este sufletul comertului.
Femeia cazuta la baza scarii este doar un manechin. Cine se apropie de ea, gaseste un bilet, pe care scrie: "Esti in stare sa-i acorzi primul ajutor?". Reclama apartine Crucii Rosii.
Reclama unei companii care produce geam incasabil si impenetrabil. Teancurile de bancnote sunt autentice si stau asezate intre cele doua geamuri, accesibile numai privirilor.
Nota: Pentru orice eventualitate, firma a instalat in apropiere si un agent de paza, ca sa intervina in caz de nevoie.
Reclama pentru ceasuri. Poti admira cum ar arata un ceas nou, pe mana ta.
"Ceasurile" sunt instalate pe suportii-maner din autobuzele care asigura transportul spre aeroporturile din Berlin.
Ideea apartine firmei Jung von Matt/Alster si a fost livrata companiei IWC, producatoarea respectivelor ceasuri: "IWC's Big Pilot's Watch".
Profilele nasului si buzei, imprimate inteligent, lasa impresia ca fata ar bea suc dintr-un pahar gol si transparent. Este reclama unei clinici de chirurgie estetica.
Reclama pentru Lee Jeans.
Pentru a le atrage atentia celor care isi rod unghiile...
O idee simpla: reclama pentru pizza fixata la vizorul usii.
Reclama pentru ghete Adidas, in Germania. In imagine: portarul Oli