Rihanna, Katy Perry, Scarlett Johansson, Gerard Butler sunt câteva dintre starurile care şi-au asociat în 2011 imaginea cu aceea a unor campanii. Rihanna este noua imagine Armani şi ambasadoare Nivea. Scarlett Johansson promovează hainele Mango. Gerard Butler este „expert“ L’Oréal.
Succesul atrage succes. Pornind de la acest postulat, brandurile puternice se folosesc de faima unor staruri internaţionale pentru a-şi promova produsele. În 2011, asocierile dintre vedete şi branduri au fost la fel de numeroase ca şi în anii precedenţi, în ciuda recesiunii la nivel mondial.
Astfel, Rihanna a devenit noua imagine a brandului Armani şi va apărea în campaniile care promovează articolele din colecţiiile Emporio Armani Underwear şi Armani Jeans. Cântăreaţa joacă în reclamele pentru colecţiile toamnă/iarnă 2011‑2012. Acestea au fost filmate la New York şi vor fi lansate în luna septembrie. Este o imagine nouă, dar ceva sună cunoscut: în ultimii ani, Armani şi-a asociat imaginea cu staruri precum Victoria şi David Beckham, Cristiano Ronaldo şi Megan Fox. La începutul acestui an, Rihanna a fost solicitată de alt brand puternic, Nivea, pentru a fi ambasadoarea mărcii, la sărbătoarea centenarului.
Află de pe forbes.ro lecţia exceselor sau cum arată topul vedetelor decăzute
Vezi o galerie foto cu cine completează TOPUL celor 10 vedete care au călcat strâmb, dar şi pe ce loc se situează cântăreaţa Amy Winehouse
Citeşte pe forbes.ro cine ia averea lui Amy Winehouse
Frumoasa Adormită
Katy Perry este imaginea produselor ghd (hair styling) şi a realizat o serie de fotografii pentru campania „Eras of Style". Cântăreaţa apare în ipostaza de „Frumoasa Adormită" care se trezeşte în diferite epoci, având coafura şi vestimentaţia specifică acelei perioade: look boem inspirat de moda hippie a anilor '70, strălucirea unui star de cinema, în an