Promotia „Regiuni, concurati si castigati!” pentru Danone Nutriday si-a desemnat castigatorul
Bucuresti, 26 iulie. Promotia nationala “Regiuni, concurati si castigati!” desfasurata in perioada 1 mai – 30 iunie pentru Danone Nutriday a antrenat in competitie noua regiuni geografice si culinare ale Romaniei, confirmand inca o data afinitatea romanilor pentru arta culinara si preferinta acestora pentru Nutriday, cea mai consumata marca de iaurt in Romania.
“Pornind de la gusturile si obiceiurile gastronomice ale romanilor in functie de regiunile geografice in care locuiesc si rolul iaurtului in bucatariile acestor zone bogate in alternative de consum, promotia a comunicat brandul Nutriday intr-o maniera versatila si savuroasa” spune Carmen Boer, Brand Manager Nutriday.
Promotia “Regiuni, concurati si castigati!” a provocat Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Transilvania, Banat, Crisana, Maramures, Bucovina si Moldova in cursa pentru un tur culinar prin tara, la bordul unui Citroen Grand C4 Picasso, dar si pentru alte 630 premii constand in seturi de picnic si aparate de facut paine.
Marele castigator al promotiei este din Bucuresti si a intrat in posesia premiului in cadrul evenimentului de premiere din data de 19 iulie, organizat la sediul Danone din Bucuresti.
“Nu mi-a venit sa cred ca am castigat. Inca sunt surprins, dar foarte fericit. Masina o va conduce baiatul meu. Asteptam cu nerabdare turul culinar, este o vacanta pe care o planificam din anul 2005, insa pe care nu am putut sa ne-o oferim pana acum”, spune Emil Popescu, castigatorul promotiei Danone Nutriday.
In perioada promotiei, s-au inregistrat peste 51.000 de vizitatori unici si nu mai putin de 220.000 vizualizari pe website-ul www.nutriday.ro.
Cei mai multi participanti in promotie au fost din Moldova, ceea ce a adus acestei regiuni un premiu deosebit: Masa Mare