"Analiza MECTS arată că elevii din România au adunat într-un singur semestru peste 30 de milioane de absenţe. Calculate în ani, acestea înseamnă 3.457 de ani de absenţe, vorbind despre toate absenţele motivate şi nemotivate. Este inadmisibil ca un minister să nu remarce acest mare deficit în parcurgerea programei şcolare, pentru că, nefiind la şcoală, elevii nu parcurg programa", a declarat secretarul de stat pentru învăţământul preuniversitar din Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS), Oana Badea.
Drept urmare, începând cu anul şcolar 2011-2012 se va introduce un sistem de monitorizare a elevilor prin folosirea unor cartele de acces în unitatea şcolară.
"Analiza MECTS arată că elevii din România au adunat într-un singur semestru peste 30 de milioane de absenţe. Calculate în ani, acestea înseamnă 3.457 de ani de absenţe, vorbind despre toate absenţele motivate şi nemotivate. Este inadmisibil ca un minister să nu remarce acest mare deficit în parcurgerea programei şcolare, pentru că, nefiind la şcoală, elevii nu parcurg programa", a declarat secretarul de stat pentru învăţământul preuniversitar din Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS), Oana Badea.
Drept urmare, începând cu anul şcolar 2011-2012 se va introduce un sistem de monitorizare a elevilor prin folosirea unor cartele de acces în unitatea şcolară.