Nu e o glumă, e o Dacia! Acesta este sloganul ultimei campanii publicitare Dacia în Franţa. În cea mai nouă reclamă la autoturismele DACIA, doi francezi care vizitează un showroom Dacia râd isteric atunci când dealerul le spune preţurile modelelor Sandero, Duster şi Logan MCV.
Dacă succesul mărcii româneşti se datorează în mare parte preţului, Dacia merge pe aceeaşi strategie. În cea mai nouă reclamă, doi potenţiali clienţi care vizitează un showroom Dacia râd isteric atunci când dealerul le spune preţurile modelelor Sandero, Duster şi Logan MCV.
Vanzarile Dacia din Franţa, una dintre principalele piete de export, s-au redus cu 21,6%, iar in Spania cu 39%. Declinul s-a accentuat in iunie cand vanzarile Dacia au scazut cu 54%. Vanzarile Dacia de autoturisme si vehicule comerciale usoare au scazut in primul semestru al acestui an cu 2,9%, la 176.956 de unitati, de la 182.153 in aceeasi perioada a anului trecut. Este pentru prima data din 1999 cand Dacia anunta o scadere de vanzari.
Nu e o glumă, e o Dacia! Acesta este sloganul ultimei campanii publicitare Dacia în Franţa. În cea mai nouă reclamă la autoturismele DACIA, doi francezi care vizitează un showroom Dacia râd isteric atunci când dealerul le spune preţurile modelelor Sandero, Duster şi Logan MCV.
Dacă succesul mărcii româneşti se datorează în mare parte preţului, Dacia merge pe aceeaşi strategie. În cea mai nouă reclamă, doi potenţiali clienţi care vizitează un showroom Dacia râd isteric atunci când dealerul le spune preţurile modelelor Sandero, Duster şi Logan MCV.
Vanzarile Dacia din Franţa, una dintre principalele piete de export, s-au redus cu 21,6%, iar in Spania cu 39%. Declinul s-a accentuat in iunie cand vanzarile Dacia au scazut cu 54%. Vanzarile Dacia de autoturisme si vehicule comerciale usoare au scazut in primul semestru al acestui an cu 2,9%, la 176.956 de uni