Suporterii Cesenei fac coadă la abonamente pentru a-l vedea înnoul sezon pe Adrian Mutu. În prima săptămână s-au vândut 3.101,lucru care nu s-a mai întâmplat niciodată în istoria clubului.
A venit Mutu la Cesena, prinde viaţă şi stadionul "DinoManuzzi". După prima săptămână în care s-au vândut abonamentepentru noul sezon, bilanţul este unul excelent pentru oficialiiechipei: 3.101 abonamente deja au fost date. "Ne aşteptam să sevândă bine, dar nu credeam să se ajungă la acest număr în numai osăptămână. Anul trecut, de exemplu, din iulie până în septembrie amvândut 11.000 de abonamente. Dacă s-ar păstra acest ritm, acum s-ardepăşi 12.000 în doar o lună. Cu siguranţă, Mutu este principalulmotiv al interesului sporit din partea suporterilor", ne-a declaratofiţerul de presă al Cesenei. Stadionul echipei are 23.000 delocuri.
A trecutde la Nike la Adidas
Odată cu transferul la Cesena, Mutu a mai făcut o schimbare.Dacă până acum încălţa în timpul meciurilor ghete Nike, acum"Briliantul" a trecut la adidas, sponsorul echipei italiene.Schimbarea e cu atât mai interesantă cu cât în 2004, în urmascandalului "Cocaina", compania adidas a rupt contractul cuatacantul român, care juca atunci la Chelsea, pentru a nu-şi asociaimaginea cu un fotbalist care a fost depistat pozitiv la controulantidoping.
Luna viitoare va fi pus în vânzare şi tricoul lui Mutu, al căruipreţ încă nu a fost stabilit. Acest lucru nu i-a împiedicat pefanii Cesenei să facă rezervări. "Primim zilnic peste 15 solicităripentru tricoul lui Mutu", ne-a mai spus ofiţerul de presă alclubului din Serie A.
Suporterii Cesenei fac coadă la abonamente pentru a-l vedea înnoul sezon pe Adrian Mutu. În prima săptămână s-au vândut 3.101,lucru care nu s-a mai întâmplat niciodată în istoria clubului.
A venit Mutu la Cesena, prinde viaţă şi stadionul "DinoManuzzi". După prima săptămână în ca