Retailerul suedez de mobilă, care are un magazin şi în România, va continua să reducă din preţuri şi anul acesta. La finele lui august, compania îşi va lansa noul catalog în România.
Directorul executiv al IKEA, Mikael Ohlsson, susţine că este îngrijorat de tarifele mari practicate de companiile din industria mobilei. Pentru a nu-şi pierde din clienţi, strategia suedezilor va consta în reducerea continuă a preţurilor, în următorii ani. În 2011, reducerile vor fi de 2-3%, iar trendul va fi menţinut şi în 2012. „Cine decide cât ar trebui să coste o lampă?”, se întrebă retoric, managerul.
“Doar imaginaţia impune limite. De aceea, noi ne străduim în permanenţă să reducem costurile pe întreg lanţul de producţie pentru a putea în acest fel să transferăm toate aceste reduceri în preţul final”, a mai declarat Ohlsson pentru „The Wall Street Journal”
Acesta a dat exemplul celebrei măsuţe Lack, prezentă şi în magazinul din România. În urmă cu 15 ani, produsul costa în jur de 15 coroane suedeze. Acum costă 49. „Şi are o calitate mai bună”, mai spune directorul IKEA.
Retailerul suedez de mobilă, care are un magazin şi în România, va continua să reducă din preţuri şi anul acesta. La finele lui august, compania îşi va lansa noul catalog în România.
Directorul executiv al IKEA, Mikael Ohlsson, susţine că este îngrijorat de tarifele mari practicate de companiile din industria mobilei. Pentru a nu-şi pierde din clienţi, strategia suedezilor va consta în reducerea continuă a preţurilor, în următorii ani. În 2011, reducerile vor fi de 2-3%, iar trendul va fi menţinut şi în 2012. „Cine decide cât ar trebui să coste o lampă?”, se întrebă retoric, managerul.
“Doar imaginaţia impune limite. De aceea, noi ne străduim în permanenţă să reducem costurile pe întreg lanţul de producţie pentru a putea în acest fel să transferăm toate aceste reduceri în preţul fi