Campanie publicitară inedită a mărcii Dacia, în Franţa: de această dată, e vorba de oameni care râd când aud preţul maşinii. Spoturile au ca slogan mesajul "Nu este o glumă, este o Dacie !".
Scenariul e pe cât de simplu, pe atât de ingenios: doi bărbaţi intră într-un show-room Dacia şi întreabă cât costă diferitele modele ale mărcii. Când agentul de vânzări le comunică preţul de pornire, cei doi izbucnesc în râs, ca şi cum ar fi auzit cea mai bună glumă a zilei.
Agentul de vânzări, puţin descurajat se chinuie să-i convingă pe cei doi potenţiali clienţi că preţurile sunt reale şi că nu-i nici o glumă.
Noul spot se înscrie în tendinţa de până acum. Site-urile Internet au fost bombardate în ultimele luni cu reclame la Dacia, care pun accent pe preţul "scandalos de accesibil", cum se arată în clipurile respective.
Campanie publicitară inedită a mărcii Dacia, în Franţa: de această dată, e vorba de oameni care râd când aud preţul maşinii. Spoturile au ca slogan mesajul "Nu este o glumă, este o Dacie !".
Scenariul e pe cât de simplu, pe atât de ingenios: doi bărbaţi intră într-un show-room Dacia şi întreabă cât costă diferitele modele ale mărcii. Când agentul de vânzări le comunică preţul de pornire, cei doi izbucnesc în râs, ca şi cum ar fi auzit cea mai bună glumă a zilei.
Agentul de vânzări, puţin descurajat se chinuie să-i convingă pe cei doi potenţiali clienţi că preţurile sunt reale şi că nu-i nici o glumă.
Noul spot se înscrie în tendinţa de până acum. Site-urile Internet au fost bombardate în ultimele luni cu reclame la Dacia, care pun accent pe preţul "scandalos de accesibil", cum se arată în clipurile respective.