Dacia Popster a ajuns şi pe drumurile din România. După ce cele două prototipuri au fost testate în Franţa, au apărut primele imagini cu Popster pe şoselele româneşti
Imaginile ne arată Dacia Popster rulând pe Drumul Naţional 67 C - Transalpina. Fotograful a surpins exact momentul în care monovolumul Dacia trece pe lângă o berlină 1310 "clasică". Prototipul are numere de uzină (AG) aşa cum au toate maşinile testate de uzinele Mioveni.
Popster, în două variante
Una cu jante de aliaj, de dimensiuni mai mari şi uşi glisante şi una de dimensiuni mai reduse, cu jante din oţel. Cel mai probabil este vorba de varianta utilitară a MPV-ului, o versiune mai spartană a Popsterului penrtu pasageri.
Varianta cu dimensiuni mai generoase va fi cea mai mare Dacie din istorie, fie că e vorba de lungime, înălţime sau lungime.
Dacia Popster a ajuns şi pe drumurile din România. După ce cele două prototipuri au fost testate în Franţa, au apărut primele imagini cu Popster pe şoselele româneşti
Imaginile ne arată Dacia Popster rulând pe Drumul Naţional 67 C - Transalpina. Fotograful a surpins exact momentul în care monovolumul Dacia trece pe lângă o berlină 1310 "clasică". Prototipul are numere de uzină (AG) aşa cum au toate maşinile testate de uzinele Mioveni.
Popster, în două variante
Una cu jante de aliaj, de dimensiuni mai mari şi uşi glisante şi una de dimensiuni mai reduse, cu jante din oţel. Cel mai probabil este vorba de varianta utilitară a MPV-ului, o versiune mai spartană a Popsterului penrtu pasageri.
Varianta cu dimensiuni mai generoase va fi cea mai mare Dacie din istorie, fie că e vorba de lungime, înălţime sau lungime.