Magazinul îşi aşteaptă clienţii cu peste 4.000 de articole. Pe lângă sortimentul destinat cumpărăturilor de fiecare zi, MACRO vine cu o ofertă diversificată de produse tradiționale românești.
Grupul Mercadia Holland BV, deţinătorul lanţurilor de magazine MACRO și MIC.RO, a deschis, astăzi, la Bran cel de al treilea magazin din rețeaua MACRO, în urma unei investiții de 500.000 Euro. „La aproximativ două luni după lansarea MACRO, la Brașov, încheiem cu succes al treilea proiect dezvoltat sub acest nou concept. MACRO este primul format modern de magazin ce recreează universul gusturilor autentic românești.
Oferta pe care o punem acum la dispoziția clienților noștri din Bran include un sortiment variat de produse proaspete, atât de căutate de fiecare familie - fructe, legume, brânzeturi, carne şi produse din carne proaspete, specialităţi de patiserie etc", a declarat Richard Mansel, CEO MACRO și MIC.RO.
Click pe imaginile de mai sus pentru o fotogalerie de la inaugurarea MACRO!
Oferta noului magazin MACRO cuprinde peste 4.000 de articole: alimente de bază, cafea, ceai, produse lactate, produse de panificaţie şi patiserie, fructe şi legume, carne proaspătă, preparate din carne, produse congelate, băuturi, conserve, dulciuri, cosmetice şi detergenţi, electrice, electronice şi electrocasnice, bricolaj-auto, confecţii, încălţăminte şi marochinărie, papetărie, articole sportive şi jucării, produse de uz casnic, tutun. Pe lângă sortimentul destinat cumpărăturilor de fiecare zi, MACRO vine cu o ofertă diversificată de produse tradiționale românești.
O categorie specială, disponibilă într-un spațiu dedicat din interiorul magazinului, este cea a produselor proaspete - fructe şi legume, lactate, carne şi preparate din carne proaspete etc. Acestora li se adaugă o listă variată de specialităţi de panificaţie şi patiserie pregătite într