Numărul de locuinţe vândute de Be Igloo s-a dublat în primele şase luni ale anului comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cele mai multe tranzacţii fiind realizate cu apartamentele de două camere, se arată într-un comunicat remis de companie. Având în vedere evoluţia vânzărilor din primele şase luni din acest an, compania şi-a stabilit ca ţintă o triplare a vânzărilor faţă de nivelul din 2010.
Potrivit datelor centralizate de specialiştii Be Igloo, 90% din vânzările de locuinţe din acest an s-au realizat cu apartamente de 2 camere. Numai 9% dintre clienţi au preferat să cumpere apartamente cu 3 camere şi doar un procent s-au orientat spre garsoniere sau locuinţe cu mai mult de 3 camere.
"În primele şase luni ale anului trecut am vândut 30 apartamente, în timp ce în primul semestru 2011 am dublat numărul tranzacţiilor, faţă de 2010. Preţurile medii cu care clienţii au achiziţionat apartamentele atât în 2010 cât şi anul acesta au rămas în jur de 60.000 - 80.000 de euro. Chiar dacă aşteptările sunt optimiste, aceste rezultate nu trebuie totuşi să ne facă să aşteptăm un boom imobiliar ca în 2007. Este doar o tendinţă de revigorare a sectorului, normală după doi ani de stagnare. Ne aşteptăm ca vânzările să mai crească din toamnă, pentru că preţurile au ajuns la un minim posibil şi pentru că oamenii au înţeles că timpul de aşteptare ar trebui să ia sfârşit", a afirmat Nimrod Zvik, Managing Partner Be Igloo.
Pe primul loc la capitolul vânzări în portofoliul Be Igloo se află ansamblul Optima din cartierul Titan, cu 63% din totalul de vânzări. În acest ansamblu clienţii au ales cu predilecţie apartamentele cu 2 camere. Cei care au dorit apartamente cu 3 camere s-au orientat spre ansamblul Ten Blocks din cartierul Militari, dar şi spre ansamblurile din Titan.
Numărul de locuinţe vândute de Be Igloo s-a dublat în primele şase luni ale anului