Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, înfiinţată în 2010 prin fuziunea Aeroporturilor Internaţionale Henri Coandă şi Băneasa-Aurel Vlaicu, a încheiat anul 2010 cu afaceri de 397 mil. lei (94,3 mil. euro) şi cu un profit net de 42,5 mil. lei (10 mil. euro).
Deşi fuziunea celor două aeroporturi a fost motivată de Guvern prin reducerea costurilor globale de exploatare şi prin constituirea unui "pachet de acţiuni deosebit de atractiv în vederea privatizării", primul an de funcţionare a Companiei Naţionale Aeroporturi scoate la iveală faptul că profitul s-a înjumătăţit, afacerile au crescut cu doar 0,33%, iar numărul de angajaţi a crescut.
În 2009, anterior fuziunii, afacerile cumulate ale celor două aeroporturi au fost de 395,6 mil. lei, fiind astfel înregistrată o creştere de 0,33% a afacerilor în 2010, iar profiturile nete cumulate au fost în valoare de 74 mil. lei, Compania Naţională înregistrând astfel o înjumătăţire a profitului net în 2010. În 2009 cele două aeroporturi aveau un număr mediu cumulat de 1.009 de angajaţi. În 2010 pentru Compania Naţională lucrau în medie 1.062 de angajaţi. Mai mult, compania a încheiat anul 2010 cu venituri mai mici cu 5% decât cele bugetate, cu cheltuieli mai mari cu 3%.
În 2010 CN Aeroporturi a transportat un număr de 7,036 milioane de pasageri, mai mult cu aproape 9% faţă de 2009. Cota de piaţă a companiei a fost de 70% în 2010 (din care 49% pe Aeroportul Henri Coandă şi restul pe Băneasa).
La finele anului trecut compania avea datorii totale de 2,28 miliarde de lei, acestea provenind din înregistrarea contabilă a valorii bunurilor concesionate (piste decolare-aterizare, căi de rulare) de la statul român în valoare de 2,006 mld. lei.
Din bunurile concesionate, cele două aeroporturi au încasat venituri de 460 mil. lei în 2010.
Compania mai avea la finele lui 2010 datorii de 62,5 mil. lei către