TotalSoft, unul dintre principalii producători regionali de software, a obţinut o cifră de afaceri, în primele 6 luni ale anului 2011, de 11,6 milioane de euro, se arată într-un comunicat remis de companie. Un procent de 75% l-a reprezentat veniturile din proiectele derulate pe piaţa românească, restul provenind din extern, în special din conturi generate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia şi Qatar. În această perioadă, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil. euro, în creştere cu aproape 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
TotalSoft îşi păstrează estimările făcute pentru anul 2011 şi vrea să atingă o cifră de afaceri consolidată de 25 mil. euro şi o creştere a EBITDA la 4,5 mil. euro.
Pe piaţa din România, portofoliul companiei s-a mărit cu aproape 100 de clienţi. Dintre aceştia, 25 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 27 au ales Charisma HCM sau servicii de outsourcing salarial, 26 au ales soluţii Primavera, restul optând pentru soluţii medicale sau proiecte de dezvoltare de software la cheie. Divizia Charisma Medical Software a semnat şi anul acesta o serie de contracte de referinţă, printre care Medlife, Reţeaua privată de sănătate Regina Maria, European EYE Centers, Spitalul Muntenia, Personal Genetics sau Institutul Naţional Victor Babeş. Printre proiectele care se disting prin complexitate şi valoare financiară, se numără Romtelecom, UPS, Banvit Grup, Niro Grup, Radburg, ALRO Slatina, Prospecţiuni, H&M, AECOM România sau Hervis Sport. Prima parte a anului s-a remarcat prin două premiere externe: intrarea TotalSoft pe piaţa din Africa, prin implementarea Charisma la Carrefour Automobile Dakar, şi semnarea contractului de consultanţă în management de proiect cu SATORP Arabia Saudită, contract în valoare de 4,2 milioane USD.
TotalSoft, unul dintre principalii producători regionali de software, a obţinut o cifră de afaceri, î