TotalSoft, unul dintre principalii producători regionali de software, a anunţat realizarea unei cifre de afaceri, în primele 6 luni ale anului 2011, de 11,6 mil. euro şi estimează că anul acesta va atinge o cifră de afaceri de 25 mil. euro. 75% din veniturile companiei le-au reprezentat proiectele derulate pe piaţa românească, restul provenind din extern, în special din conturi generate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia şi Qatar.
În această perioadă, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil. euro, în creştere cu aproape 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe piaţa din România, portofoliul companiei s-a mărit cu aproape 100 de clienţi printre care MedLife, Reţeaua privată de sănătate Regina Maria, European EYE Centers, Spitalul Muntenia, Personal Genetics sau Institutul Naţional Victor Babeş.
În prima parte a anului compania a reuşit să atingă două obiective importante externe: intrarea TotalSoft pe piaţa din Africa, prin implementarea Charisma la Carrefour Automobile Dakar, şi semnarea contractului de consultanţă în management de proiect cu SATORP Arabia Saudită, contract în valoare de 4,2 mil. dolari.
TotalSoft, unul dintre principalii producători regionali de software, a anunţat realizarea unei cifre de afaceri, în primele 6 luni ale anului 2011, de 11,6 mil. euro şi estimează că anul acesta va atinge o cifră de afaceri de 25 mil. euro. 75% din veniturile companiei le-au reprezentat proiectele derulate pe piaţa românească, restul provenind din extern, în special din conturi generate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia şi Qatar.
În această perioadă, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil. euro, în creştere cu aproape 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe piaţa din România, portofoliul companiei s-a mărit cu aproape 100 de clienţi printre care MedLife, Reţeaua privată de sănătate Regina Maria, Europe