Cu o experienţă de 14 ani în cadrul Sony, Lia Burghelea (foto), 38 de ani, este cea care a adus şi a dezvoltat businessul Vaio în România.
Lia Burghelea a intrat în echipa Sony la 16 iunie 1997, ca office supply şi contabilitate la reprezentanţa Sony pentru Europa de Sud-Est.
Mai apoi a fost administrator de vânzări şi logistică, manager de produs pentru divizia de Portable Audio & Recording Media & Energy, manager de produs pe divizia Home Audio & PlayStation, iar în prezent ocupă funcţia de group trade marketing manager la biroul din România al Sony Central South East Europe.
Cea mai mare realizare profesională a sa de până acum, pentru care a primit şi un premiu, a fost lansarea businessului Vaio în România.
"Un alt moment important în carieră a fost acela când am jucat rolul de branch manager interimar pe o perioadă de trei luni", ceea ce a fost şi un exerciţiu destul de dur. "A fost dur pentru că era o postură inedită; trebuia să rearanjăm totul şi să pregătim într-un scurt timp venirea noului branch manager." În plus, oamenii erau oarecum derutaţi şi nu mai exista ideea de echipă, ceea ce este o problemă pentru orice lider", afirmă Lia Burghelea.
Acum are în subordine patru oameni. Numărul lor a scăzut faţă de acum doi ani, deoarece departamentele de marketing şi vânzări s-au despărţit în luna februarie a anului trecut.
Cu o experienţă de 14 ani în cadrul Sony, Lia Burghelea (foto), 38 de ani, este cea care a adus şi a dezvoltat businessul Vaio în România.
Lia Burghelea a intrat în echipa Sony la 16 iunie 1997, ca office supply şi contabilitate la reprezentanţa Sony pentru Europa de Sud-Est.
Mai apoi a fost administrator de vânzări şi logistică, manager de produs pentru divizia de Portable Audio & Recording Media & Energy, manager de produs pe divizia Home Audio & PlayStation, iar în prezent ocupă funcţia de gro