Orange Romania a inregistrat venituri in valoare de 235 milioane de euro pe parcursul celui de-al doilea trimestru al anului 2011. Astfel, veniturile au avut o crestere de 6% fata de primul trimestru al anului in curs. In acelasi timp veniturile Orange au continuat sa scada cu 4.9% comparativ cu trimestrul al doilea al anului 2010.
La 30 iunie Orange avea 10,1 milioane de clienti, in scadere cu 3% fata de perioada similara a anului precedent. Din numarul total de clienti, 3,1 milioane folosesc solutiile Orange de date mobile.
„In cel de-al doilea trimestru Orange a adoptat o noua semnatura de brand si a continuat sa inoveze prin servicii si solutii unice pe piata, precum HD voice si Extra Signal. Ne pregatim pentru iesirea din criza prin investitii masive in extinderea acoperirii 2G si 3G. Ne vom concentra eforturile sa descoperim noi modalitati de crestere si sa ne adaptam oferta in functie de profilul si cerintele consumatorilor." a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania.
Pentru detalii privind rezultatele financiare inregistrate de France Telecom - Orange in trimestrul al doilea al anului 2011, va invitam sa consultati documentul atasat.
ft_group_-_financial_results_q2_2011 » Vezi document
Orange Romania a inregistrat venituri in valoare de 235 milioane de euro pe parcursul celui de-al doilea trimestru al anului 2011. Astfel, veniturile au avut o crestere de 6% fata de primul trimestru al anului in curs. In acelasi timp veniturile Orange au continuat sa scada cu 4.9% comparativ cu trimestrul al doilea al anului 2010.
La 30 iunie Orange avea 10,1 milioane de clienti, in scadere cu 3% fata de perioada similara a anului precedent. Din numarul total de clienti, 3,1 milioane folosesc solutiile Orange de date mobile.
„In cel de-al doilea trimestru Orange a adoptat o noua semnatura de brand si a continuat sa