De ce cumpărăm cosmetice? Probabil răspunsul ar fi “pentru a ne hidrata” (în cazul cremelor corporale, de exemplu).
Cu toate acestea, un nou studiu afirmă că motivele care ne impulsionează cel mai mult spre a include în coşul de cumpărături un produs hidratant sau de machiaj sunt emoţiile.
“Aceste produse provoacă senzaţii pozitive, ne fac să ne simţim mai bine” pe noi, cei care le utilizăm. Conform unui studiu realizat de Universitatea País Vasco şi citat de Rador, “satisfacţia consumatorilor este mai mare în măsura în care cosmeticele contribuie la crearea unor emoţii pozitive mai puternice şi înlătură sentimentele de îngrijorare şi vină pe care le-ar putea avea din cauză că îşi neglijează aspectul”.
De ce cumpărăm cosmetice? Probabil răspunsul ar fi “pentru a ne hidrata” (în cazul cremelor corporale, de exemplu).
Cu toate acestea, un nou studiu afirmă că motivele care ne impulsionează cel mai mult spre a include în coşul de cumpărături un produs hidratant sau de machiaj sunt emoţiile.
“Aceste produse provoacă senzaţii pozitive, ne fac să ne simţim mai bine” pe noi, cei care le utilizăm. Conform unui studiu realizat de Universitatea País Vasco şi citat de Rador, “satisfacţia consumatorilor este mai mare în măsura în care cosmeticele contribuie la crearea unor emoţii pozitive mai puternice şi înlătură sentimentele de îngrijorare şi vină pe care le-ar putea avea din cauză că îşi neglijează aspectul”.