Elevii vor fi împărţiţi în clase astfel: cu rezultate slabe, medii şi foarte bune, pentru a-i împiedica pe profesori să umfle notele în timpul orelor. Evaluarea elevilor va începe din clasa întâi, iar dacă în timpul anului şcolar un elev dintr-o clasă slabă ar lua o notă de 10 ar însemna că profesorul, respectiv învăţătorul, i-a umflat nota, directorul având voie să intervină pentru a afla de ce a primit notă mare elevul cu pricina.
"Consider benefică această măsură pe care Minsterul Educaţiei vrea să o iniţieze, pentru că, aşa cum am dorit să avem un bacalaureat aproape de realitate, aşa trebuie să avem şi o situaţie şcolară a elevilor cât mai aproape de adevăr. Dacă această măsură va fi adoptată, obligatoriu va trebui să avem un bacalaureat diferenţiat. Nu toţi copiii au capacitatea iniţială de a luat un bacalaureat la acelaşi nivel cu copiii care provin din colegiile naţionale sau licee teoretice. Elevii vor trebui îndreptaţi în funcţie de capacităţile lor, de mediile lor obţinute pe bune. (...) Pe de altă parte, mai trebuie înţeles un lucru. Sistemul de finanţare per capita determină cadrele didactice să supraevalueze rezultatele elevilor, dintr-un motiv foarte bine înţeles. Elevii nu vor fi niciodată atraşi de dascălii mai exigenţi, ci spre cei mai înţelegători. Ori dascălul trebuie lăsat să facă notarea în funcţie de modul în care este pregătit elevul", a declarat Marius Nistor, preşedintele executiv al Federaţiei Spiru Haret, conform realitatea.net.
Elevii vor fi împărţiţi în clase astfel: cu rezultate slabe, medii şi foarte bune, pentru a-i împiedica pe profesori să umfle notele în timpul orelor. Evaluarea elevilor va începe din clasa întâi, iar dacă în timpul anului şcolar un elev dintr-o clasă slabă ar lua o notă de 10 ar însemna că profesorul, respectiv învăţătorul, i-a umflat nota, directorul având voie să intervină pentru a