Potrivit Strategiei de prevenire a criminalităţii elaborată la nivelul Capitalei, publicată pe site-ul ISMB fiecare elev va fi monitorizat pe parcursul întregului an şcolar, prin completarea unei fişe psihopedagogice de către psihologul şcolii, dirigintele, familia elevului şi celelalte instituţii cu rol în protecţia şi promovarea drepturilor copilului. Strategia mai prevede şi încheierea unui parteneriat între şcoală şi instituţiile cu responsabilităţi în protecţia şi promovarea drepturilor copilului. De asemenea, va exista obligativitatea anunţării Poliţiei în cazul în care exista suspiciuni de violenţă în familie, cu implicarea elevilor, se vor identifica elevii care absentează de la cursuri şi se vor aplica măsuri pentru reinserţia lor şcolară, în parteneriat cu familiile acestora. Majoritatea conflictelor în şcoli au, din perspectiva individuală, drept cauze nevoia de dominare (62%), răzbunarea (47%), invidia (43%), teribilismul (32%), se arata in strategie.
Potrivit Strategiei de prevenire a criminalităţii elaborată la nivelul Capitalei, publicată pe site-ul ISMB fiecare elev va fi monitorizat pe parcursul întregului an şcolar, prin completarea unei fişe psihopedagogice de către psihologul şcolii, dirigintele, familia elevului şi celelalte instituţii cu rol în protecţia şi promovarea drepturilor copilului. Strategia mai prevede şi încheierea unui parteneriat între şcoală şi instituţiile cu responsabilităţi în protecţia şi promovarea drepturilor copilului. De asemenea, va exista obligativitatea anunţării Poliţiei în cazul în care exista suspiciuni de violenţă în familie, cu implicarea elevilor, se vor identifica elevii care absentează de la cursuri şi se vor aplica măsuri pentru reinserţia lor şcolară, în parteneriat cu familiile acestora. Majoritatea conflictelor în şcoli au, din perspectiva individuală, drept cauze nevoia de dominare (62%), răzbunare