Operatorul Orange Romania a raportat in trimestrul trecut venituri cu 5% mai mici fata de perioada aprilie - iunie 2010, in timp ce numarul de clienti a scazut cu circa 300.000, insa a ramas peste pragul de 10 milioane, a anuntat compania. France Telecom a raportat la nivel mondial un profit net mai mic cu 48% si vanzari de peste 22 miliarde euro. Compania vrea sa vanda total sau partial business-urile din Austria, Elvetia si Portugalia.
Orange Romania a inregistrat venituri in valoare de 235 milioane de euro pe parcursul celui de-al doilea trimestru al anului 2011. Astfel, veniturile au avut o crestere de 6% fata de primul trimestru al anului in curs, dar au scazut cu 4.9% comparativ cu trimestrul al doilea al anului 2010.
La 30 iunie Orange avea 10,1 milioane de clienti, in scadere cu 3% fata de perioada similara a anului precedent. Din numarul total de clienti, 3,1 milioane folosesc solutiile Orange de date mobile.
"In cel de-al doilea trimestru Orange a adoptat o noua semnatura de brand si a continuat sa inoveze prin servicii si solutii unice pe piata, precum HD voice si Extra Signal. Ne pregatim pentru iesirea din criza prin investitii masive in extinderea acoperirii 2G si 3G." a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania.
Grupul France telecom a raportat la nivel mondial vanzari de 22,5 miliarde euro, scadere de 1,3% fata de q2 2010 si profit net de 1,94 miliarde euro, scadere de 48%. Operatorul Orange Romania a raportat in trimestrul trecut venituri cu 5% mai mici fata de perioada aprilie - iunie 2010, in timp ce numarul de clienti a scazut cu circa 300.000, insa a ramas peste pragul de 10 milioane, a anuntat compania. France Telecom a raportat la nivel mondial un profit net mai mic cu 48% si vanzari de peste 22 miliarde euro. Compania vrea sa vanda total sau partial business-urile din Austria, Elvetia si Portuga