„Capra Nera", invită consumatorii să descopere şi să experimenteze calitatea produselor elveţiene pentru sănătate şi frumuseţe.
Pe 30 şi 31 iulie, la Sala de Expoziţii a Hotelului „Perla" din Mamaia, va avea loc „LIVE Event", un eveniment expoziţional marca „Capra Nera", ce are la bază un concept elveţian de socializare şi cunoaştere a produselor pentru frumuseţe şi sănătate.
„LIVE Event"-ul de la Hotelul „Perla" închide seria de evenimente organizate de „Capra Nera" în marile oraşe ale ţării, pentru a aduce pe agenda publică preocuparea pentru menţinerea sănătăţii şi frumuseţii corpului. Timp de două zile, vizitatorii vor putea testa calitatea produselor din gama „Alive Therapy Cosmetics" si „Deesse Cosmetics", sub îndrumarea consilierilor „Capra Nera". Participanţii vor avea parte şi de surprize, pentru că toţi vor primi câte un cadou de participare şi vor beneficia de consiliere tematică şi de posibilitatea de a se implica în demonstraţiile practice pregătite de organizatori.
În cadrul expoziţiei „LIVE Event" vor exista 14 puncte de acces, însumând peste 300 de produse cosmetice şi de sănătate, pe următoarele segmente: „produse cosmetice de îngrijire pentru toate vârstele"; „produse cosmetice terapeutice"; „produse de machiaj"; „produse pentru îngrijire personală"; „ceaiuri & suplimente alimentare"; „produse pentru îngrijirea locuinţei"; „produse textile" şi „accesorii". Vizitatorii mai beneficiază şi de o altă facilitate, aceea că îşi pot alege şi comanda produsele preferate, urmând ca acestea să le fie livrate direct acasă. Taxa de participare la „LIVE Event" este de 10 lei, iar persoanele care vin însoţite de minimum 5 invitaţi beneficiază de produse gratuite. „Capra Nera" este mai mult decât o companie cu produse excepţionale. Pe lângă produse şi servicii premium, compania le oferă celor interesaţi oportunitatea dezvoltării unei cariere