Serviciul Public Finanţe Locale Ploieşti a început centralizarea datelor privind asigurarea locuinţelor. Instituţia a trimis deja câteva mii de scrisori ploieştenilor care nu figurează în baza de date ca fiind asiguraţi. Documentele le reamintesc locatarilor de obligaţia încheierii unei poliţe şi îi avertizează că pot fi amendaţi cu până la 500 de lei în caz că nu se conformează
Culmea este că scrisorile au ajuns şi la ploieşteni care încheiaseră deja asigurări de locuinţă. Problema vine din faptul că SPFL Ploieşti nu deţine şi evidenţa asigurărilor facultative. „Legea spune că Polul de Asigurare Împotriva Dezastrelor-ul trebuie să ne trimită lunar aceste date, însă tot acea lege spune că oamenii au şi posibilitatea unor asigurări facultative care să acopere riscurile. Ca să nu punem oamenii pe drumuri degeaba, am preferat să le trimitem aceste scrisori, să le spunem că pot să ne trimită pe fax sau pe mail dovada încheierii unei poliţe ori să vină la casierii. Am primit sute de răspunsuri până acum. Putem da amenzile în termen de 90 de zile de la expirarea termenului limită", ne-a declarat Simona Dolniceanu, directorul SPFL Ploieşti. Internet, fax sau la ghişeu Conducerea instituţiei a anunţat că ploieştenii pot prezenta personal poliţele, prin fax sau pe e-mail, la adresele cf1@ploiesti.ro, cf2@ploiesti.ro şi cf3@ploiesti.ro, aferente celor trei centre fiscale. La Centrul fiscal 1 sunt arondate zonele Republicii, Gara de Nord, Găgeni-Polux, centru, Bereasca, C.f. 2 răspunde de zonele Vest, Ienachiţă Văcărescu, Malu Roşu, Mitică Apostol, Nord, iar C.f. 3 este aferent zcartierelor Mihai Bravu, Democraţiei - zona Sud, Bariera Bucureşti, Mărăşeşti - 9 Mai, Dorobanţul. Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe ploiesti@adevarul.ro! Pentru ultimele noutăţi din Prahova, click pe poza de mai jos: