„De ce plătim dublu autostrăzile faţă de Bulgaria” (România Liberă). „Bilanţul pieţei muncii în primele şase luni” (Ziarul Financiar). „Cu Elena Udrea în City Bus, printre crengi şi cabluri” (Jurnalul Naţional).
„Preţul corect arată jaful uriaş de la autostradă” afirmă Adevărul. Din negocierile purtate de partea română cu compania Bechtel a reieşit că americanii vor construi alţi 64 de km de autostradă la preţul de 6 milioane de euro/km, cu condiţia stingerii unei părţi din datoria României către constructor. Până acum 1 km pe autostrada Transilvania a costat peste 20 de milioane de de euro.
„De ce plătim dublu autostrăzile faţă de Bulgaria”. România Liberă atrage atenţia că vorbim despre două ţări cu economii, preţuri, salarii şi resurse comparabile. Diferenţele apar din faptul că Bulgaria aplică la licitaţii metode consacrate din UE, noi pe cele întâlnite ici şi colo prin Europa de Est, potrivite mai degrabă construirii de instalaţii industriale.
Cum arată „Bilanţul pieţei muncii în primele şase luni” aflăm din Ziarul Financiar: 60.000 de angajaţi în plus şi salarii mai mari cu 10%. Site-urile de recrutare sunt pline de oferte de joburi. În plus, firmele au început să-şi trimită din nou angajaţii la training, pentru că au rămas după doi ani de criză cu o generaţie de oameni pentru care se simte nevoia de instruire.
"Cum va vinde Băsescu PDL" editorialul României Libere este semnat astăzi de Cristian Câmpeanu „Când Sebastian Lăzăroiu a fost numit la Ministerul Muncii, foşti mari analişti ai naţiei au proclamat mutarea drept o dovadă că Dumnezeu i-a luat minţile lui Boc. S-ar putea însă să asistăm la una din cele mai îndrăzneţe operaţiuni de marketing politic prin care Traian Băsescu încearcă să le bage minţile în cap celor de la PDL şi să salveze partidul de el însuşi.”
„Spre o alianţă Patriciu - Băsescu?” se întreabă Mircea Căr