Rezilierea contractului de construcție a tronsonului de autostradă Cernavodă-Medgidia nu a fost o greșeală, deoarece firmele care au depus oferte au cerut și cu 50% mai puțini bani decât francezii de la Colas. Declarația îi aparține Ancăi Boagiu, ministrul Traosnporturilor, și a fost făcută la inaugurarea celui mai nou tronson de 21,5 kilometri de pe Autostrada Soarelui. Sursa: EVZ
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a deschis, astăzi, ofertele depuse pentru proiectarea și construcția tronsonului de autostradă dintre Cernavodă și Medgidia.
Cine a depus oferte pentru proiectarea și construcția tronsonului Cernavodă-Medgidia
1. Asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL
2. Asocierea Vega 93 SRL – Selina SRL – Arcada Company SA – Consitrans SRL
3. Asocierea Astaldi – Max Boegl Cernavoda
4. Asocierea Tehnologica Radion SRL – Lena Engenharia e Construcoes SA – Pro Cons XXI SRL – Via Design SRL
5. Monteadriano Engenharia e Construcao SA
6. Asocierea FCC Construccion – Delta ACM
7. Aktor SA
8. Asocierea OHL ZS AS – Sociedade de Construcoes Soares da Costa SA
”Pot să vă spun decizia de a rezilia contractul cu Colas a fost foarte bună”, a declarat șefa de la Transporturi la inaugurarea celor 21,5 kilometri noi de autostradă. Potrivit acesteia, 7 sau 8 oferte au fost depuse, iar prețurile cerute de companiile interesate sunt și la jumătate față cele cerute de Colas. ”Cel mai mai mare preț cerut este, totuși, ami mic decât cel cerut de Colas”, a precizat Boagiu.
Câți bani va costa realizarea acestui tronson din A2
Potrivit unui comunicat al CNADNR, realizarea celor 20,49 kilometri de autostradă care va lega Cernavodă de Medgidia este estimată la 726,21 milioane de lei (175,6 milioane euro), fără TVA. P