În anul 1999, la vârsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh a vândut LinkExchange, companie printre ai cărei membri fondatori se numără, către Microsoft, contra sumei de 265 de milioane de dolari. Apoi s-a alăturat celor de la Zappos, în calitate de consultant şi investitor, sfârşind prin a deveni CEO al acestei companii. În această calitate a reuşit un lucru incredibil, Zappos izbutind să crească de la aproape nimic la vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari, iar în paralel a ajuns în topul revistei Fortune al "Celor mai bune companii pentru care să lucrezi".
"Cum să livrezi fericire" de Tony Hsieh este a doua carte din Co-Lecţia de Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, susţinut de UniCredit Ţiriac Bank şi promovat de revista Money Express. În "Cum să livrezi fericire", Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, începând cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos şi multe altele. Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizaţională foarte diferită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum efortul de a-i face fericiţi pe cei din jurul tău te poate face mult mai fericit şi pe tine.
Există, spune autorul, zece motive pentru care această carte merită citită. Le veţi afla în Ziarul de Duminică.
În anul 1999, la vârsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh a vândut LinkExchange, companie printre ai cărei membri fondatori se numără, către Microsoft, contra sumei de 265 de milioane de dolari. Apoi s-a alăturat celor de la Zappos, în calitate de consultant şi investitor, sfârşind prin a deveni CEO al acestei companii. În această calitate a reuşit un lucru incredibil, Zappos izbutind să crească de la aproape nimic la vânzări