Direcţia Generală a Finanţelor Publice Dolj informează angajatorii că, începând cu obligaţiile lunii iulie scadente pe 25 august, Declaraţia 112 privind plata contribuţiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa angajaţilor asiguraţi se va depune numai online, se arată într-un comunicat dat publicităţii astăzi de instituţie.
Fiscul doljean va organiza din nou întâlniri cu angajatorii pentru a se asigura că agenţii economici dar şi instituţiile publice au înţeles importanţa şi scopul depunerii online a Declaraţiei unice. Întâlnirile cu mediul de afaceri vor avea loc în zilele de 3, 10 şi 17 august 2011, orele 11-12, în sala de şedinţe de la etajul 3 al clădirii din str. Mitropolit Firmilian, nr.2.
Reamintim etapele care trebuie parcurse pentru obţinerea şi înregistrarea certificatului digital calificat pentru semnătura electronică :
1) Obţinerea certificatului digital calificat pentru semnătură electronică
Certificatul digital calificat pentru semnătura electronică se obţine de la unul din cei trei furnizori de certificare acreditaţi în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică. Lista acestor furnizori se găseşte pe website-ul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, www.mcsi.ro, secţiunea Registrul furnizorilor de servicii de certificare, sau pe website-ul ANAF, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Informaţii depunere declaraţii - Înregistrarea certificatului digital calificat
Pentru siguranţa transmiterii datelor, certificatul digital calificat trebuie să fie confirmat de firma care l-a eliberat. Pentru aceasta, se descarcă în calculatorul de pe care se vor transmite declaraţiile documentul de confirmare de pe website-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) www.anaf.ro, categoria Asistenţă Contribuabili, modulul Toate formularele cu explicaţii, la adresa http://static.an