Acest ultim tronson ar urma să lege DN 11 (zona Stupini), cu DN1 (zona Codlea) fapt care ar scoate definitiv traful greu din oraş.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a primit 18 oferte, de la consorţii şi companii, pentru construcţia variantei de ocolire a oraşului Braşov, proiect împărţit în două loturi cu o valoare totală estimată de 256,3 milioane lei, fără TVA, informează Mediafax.
Pentru construcţia primului segment, cu o lungime de 7,29 km şi o valoare estimată de 147,7 milioane lei fără TVA, au fost primit şase oferte, de la asocierea Spedition UMB - Tehnostrade (România), asocierea Arcion SA Construcciones (Spania) - Imob Lux Construct - Eurovia Construct International - Euro Strada (toate trei din România), Grupo Empresarial Magenta (Spania), Alpine Bau (Austria), asocierea Azvi (Spania) - Arcadom (Ungaria) - Straco Grup (România) şi Lena Engenharia e Construcoes (Portugalia).
În cazul celui de-al doilea lot, care prevede construcţia a 6,3 km şi are o valoare estimată de 108,59 milioane lei, CNADNR a primit oferte de la firme din România (Vectra Service, Artera Blue), Austria (Strabag, Porr Bau ), Spania (Puentes y Calzadas Infraestructuras SLU, Construcciones Rubau), Portugalia (Monteadriano Engenharia e Construcao) şi Germania (Bilfinger Berger Bau).
De asemenea, au depus oferte mai multe consorţii - Viales Y Obras Publicas (Spania) - Simarc (România), Trustul de Autostrazi, Drumuri şi Poduri (România) - Enrique Ortiz e Hijos Contratista de Obras (Spania) - Construcciones Lujan (Spania), Mazzi Impresa Generale Costruzioni (Italia) - Via Carpatia Consult (România) şi Construcciones y Obras Llorente (Spania) - Sevicon Obras e Infrastructuras SL (Spania).
Informarea ofertanţilor cu privire la rezultatul procedurii de atribuire este programată pentru 17 august, potrivit CNADNR.
Execuţia lucrăril