Edilii locali au aprobat delegarea prin licitaţie publică a Serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân din municipiul Alba Iulia. Decizia lor are legătură cu faptul că, la ora actuală, în oraşul nostru acest serviciu funcţionează doar parţial şi este nevoie ca desfăşurarea acestor activităţi să fie realizată de o firmă de specialitate şi cu experienţă.
Serviciul public de gestionare a câinilor fără stăpân va avea ca principale sarcini ridicarea patrupedelor în baza reclamaţiilor scrise, eliberarea animalelor în schimbul unei taxe sau cu scutire de la această taxă pentru organizaţiile de protecţie a animalelor. Deasemenea, serviciul va asigura şi reîntoarcearea câinilor în zona în care au fost prinşi, la cererea colectivităţii care îşi va asuma în scris răspunderea pentru ocrotirea acestora. O altă atribuţie a serviciului va fi îngrijirea, deparazitarea, vaccinarea, sterilizarea şi înregistrarea câinilor într-o evidenţă unică, precum şi eutanasierea acestora în caz de nevoie, de către personal specializat. Asigurarea adăposturilor temporare ale animalelor se va face cu avizul serviciului sanitar-veterinar.
Consilierii au aprobat, vineri, organizarea licitaţiei, caietul de sarcini, regulamentul de organizare a serviciului, studiul de oportunitate, precum şi contractul-cadru. Data la care va avea loc licitaţia va fi comunicată ulterior.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=33922
Edilii locali au aprobat delegarea prin licitaţie publică a Serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân din municipiul Alba Iulia. Decizia lor are legătură cu faptul că, la ora actuală, în oraşul nostru acest serviciu funcţionează doar parţial şi este nevoie ca desfăşurarea acestor activităţi să fie realizată de o firmă de specialitate şi cu experienţă.
Serviciul public de gestionare a câinilor fără stăpân va avea ca principale sarcini ridicarea patrupedelor în