Consiliul Local Craiova a aprobat în şedinţa extraordinară de vineri rectificarea bugetară prin care suma de 2,5 milioane de lei, prevăzută la începutul anului pentru achiziţionarea a 20 de autobuze noi, să fie folosită pentru acoperirea unor găuri din bugetul local. Investiţia avea ca scop modernizarea parcului auto al Regiei Autonome de Transport (RAT), însă acest lucru nu se va mai întâmpla anul acesta. „Construim pasarele, străzi, dar fără un transport modern nu putem avea un oraş european. Banii nu vor fi niciodată suficienţi, aşa că, dacă sunt şi alte priorităţi, să ni se spună. Parcul auto al RAT este cel mai vechi din ţară, unele autobuze au 20 de ani şi nu văd raţionamentul pentru care acest obiectiv a fost scos din buget“, a cerut explicaţii consilierul local Virgil Boboc, fost director al RAT Craiova.
Directorul Direcţiei Economico-Financiare din cadrul primăriei, Nicolae Pascu, a fost cel care a expus motivele pentru care investiţia în autobuzele noi nu se va mai face acum. „Am preferat ca din aceşti bani să plătim furnizarea energiei termice la populaţie, la nivelul lunii februarie, care era neachitată. Dacă, la sfârşitul trimestrului trei, veniturile vor creşte, poate se va introduce din nou această cheltuială în bugetul local“, a spus Pascu. Consiliul Local Craiova a aprobat în şedinţa extraordinară de vineri rectificarea bugetară prin care suma de 2,5 milioane de lei, prevăzută la începutul anului pentru achiziţionarea a 20 de autobuze noi, să fie folosită pentru acoperirea unor găuri din bugetul local. Investiţia avea ca scop modernizarea parcului auto al Regiei Autonome de Transport (RAT), însă acest lucru nu se va mai întâmpla anul acesta. „Construim pasarele, străzi, dar fără un transport modern nu putem avea un oraş european. Banii nu vor fi niciodată suficienţi, aşa că, dacă sunt şi alte priorităţi, să ni se spună. Parcul auto al RAT este c