Comisariatele pentru Protecţia Consumatorului sunt asaltate de românii nemulţumiţi de serviciile turistice ale operatorilor din ţară, dar şi de peste hotare
Aproape 200 de sesizări legate de prosta calitate a serviciile turistice au depus turiştii români la "Protecţia Consumatorilor" de la începutul anului.
Nemulţumirile amatorilor de vacanţe sunt legate de diferenţele dintre preţurile de la recepţie şi cele din prezentări, nerespectarea contractului şi neconcordanţele dintre ofertă şi condiţiile de la faţa locului.
O pensiune de vis pe site, un coşmar în realitate
"Am fost de curând la o pensiune din zona Braşovului, iar a doua zi am fost nevoit să plec de acolo să-mi caut altă cazare. De pe site pare o pensiune de vis, iar pozele sunt făcute doar la vreo două-trei camere din cele aproape zece cât are vila. Dacă eşti norocos să prinzi una din cele trei camere dotate corect, este bine. Eu nu eram printre cei norocoşi", ne relatează Horaţiu Pop. "Când am ajuns în camera mea, care era la mansardă am văzut că aveam în camera un geam. Acesta dădea în hol, spre ieşirea de la baia comună, şi prin care se putea uita, din hol, oricine. A trebuit să pun eu un prosop deasupra ca să nu se vadă. Camera, am măsurat-o, era cam doi pe trei metri. Pereţii în toată vila permiteau să se auda orice vorbeşti, deci puteţi spune adio la intimitate", mai spune arădeanul.
Bărbatul povesteşte că atunci când a mers la proprietar ca să-i ceară explicaţii i s-a spus că "aceleaşi condiţii sunt în toate camerele înseamnă apă caldă şi lumina. Despre geamul care dă în hol, ne-a spus că nu vine nimeni să se uite la mine în cameră în cameră", mai povesteşte Horaţiu.
Camerele de hotel aveau condiţii de pensiune
Cosmin a dorit să facă o vacanţă în vechea Eladă în această vară şi în acest sens a achiziţionat un pachet turistic pentru patru persoane. El, soţia şi cei do