Această industrie şi-a revenit şi este deja o alternativă reală la celelalte medii de comunicare şi promovare
Principala problemă este reprezentată de lipsa unor indicatori de performanţă
Reţelele de socializare au un rol foarte important întrucât oferă posibilitatea de a cunoaşte consumatorul la nivel personal
Anul acesta piaţa de publicitate online va exploda, devenind o alternativă reală la celelalte medii de promovare şi comunicate. "În anul acesta este deja o explozie în ceea ce priveşte online-ul. Piaţa de publicitate online şi-a revenit şi este în continuă creştere fiind o alternativa reală la celelalte medii. Acest aspect este confirmat de clienţi care solicită din ce în ce mai mult acest segment", a declarat, pentru Curierul Naţional, Alin Chiriac, Managing Partner Strategad.
El ne-a mai explicat că printre cele mai mari probleme din această piaţă se numără lipsa unor indicatori de performanţă.
"Lipsa unor indicatori de performanţă generali face dificilă diferenţierea companiilor pe diferite segmente din publicitatea online. Fie că vorbim de o agenţie de publicitate clasică, fie de clientul final, nici unii dintre ei nu au încă toate datele pentru a alege o agenţie interactivă specializată pe nevoia lor. Acum nevoia de online este una generală, deşi sunt multe agenţii deja foarte bine specializate", a continuat Alin Chiriac.
Consumatorul s-a schimbat
Conducerea agenţiei mai consideră că motivul pentru care investiţiile în publicitate online au crescut, în contextul în care bugetele alocate de companii pentru promovare au avut un declin destul de mare în ultimii doi ani este reprezentat de faptul că, în momentul actual, consumatorul s-a schimbat. "Dacă până nu demult toate căutările pentru informaţii se făceau în Pagini Aurii, acum utilizezi fără niciun dubiu Google. Atenţia consumatorului şi modul