Edilii pietreni au cheltuit 1,7 milioane de lei de la Uniunea Europeană pentru un proiect online care nu funcţionează. Cei care au încercat să acceseze serviciile oferite pe site-ul Primăriei s-au lăsat păgubaşi din cauza erorilor de programare.
1,7 milioane fonduri europene nerambursabile s-au cheltuit pentru o pagină de internet modernă, teoretic interactivă. Pietrenii spun însă că site-ul nu funcţionează cum trebuie de mult timp. Reprezentanţii municipalităţii şi ai firmei care se ocupă de administrarea lui îi contrazic.
Mai exact, este vorba despre rubrica „Servicii online“, adăugată de două luni. Nici programările pentru audienţe, nici forumul nu conţin niciun mesaj. O scuză expirată este afişată pe o bandă roşie: „Perioadă experimentală şapte zile“. Dar aceasta nu este singurul mesaj de eroare primit de cei care au încercat să acceseze opţiunile.
Mihai Cristian Mureşan (26 de ani), operator PC, nu a reuşit să se înscrie online în audienţă. „Trebuia să aleg obligatoriu o «Categorie problemă», dar butonul «Selectează» nu funcţiona“, a precizat Mihai Mureşan.
În replică, Vlad Tudor, de la Serviciul Comunicare al Primăriei, a dat vina pe o legătură. „Programarea în audienţă nu a mers patru zile pentru că nu a funcţionat link-ul. În acest timp s-au făcut verificări ale parametrilor de funcţionare“, a declarat Vlad Tudor. De modernizarea site-ului www.primariapn.ro s-a ocupat o firmă din Bucureşti, ai cărei şefi sunt convinşi că defecţiunile au durat „câteva momente“.
Teoretic, din luna mai, pietrenii pot folosi internetul pentru a-şi programa cununiile civile, pentru a intra la audienţe sau pot accesa un forum menit dezbaterilor publice. Cu toate acestea, după aproape trei luni, forumul nu are niciun conţinut, iar atunci când este accesat apare şi explicaţia: „Perioadă experimentală şapte zile“. Mai mult, la serviciul „Programare audienţ