Într-o societate îngrozită de bătrîneţe şi înnebunită după eternitate, ce-şi ghidează existenţa fastidioasă după canoanele nutriţioniştilor şi esteticienilor, Amy Winehouse pare să fi fost icoana unor vremuri revolute. Înainte de apariţia nenumăratelor tatuaje ce-i acopereau epiderma, a cocului supradimensionat, a machiajului strident, a exceselor de tot felul, Amy a fost o „fetiţă evreică drăguţă” - după cum se autocaracteriza - care, după divorţul părinţilor, s-a refugiat în colecţia de viniluri găsită în casă, în care predominau Ella Fitzgerald şi Frank Sinatra.
DE ACELASI AUTOR O felie de existență butaforică Noii juni furioşi Vagabondaj sonor Ecuaţia nordicăÎnainte de „copilul teribil al muzicii britanice”, a fost artista debutantă care încerca să impresioneze producătorii londonezi cu un demo pe care se află, pe lîngă viitoarele hit-uri „Take the box” sau „I heard love is blind”, şi reinterpretarea piesei jazz standard compusă de George Gershwin, „Someone to Watch Over Me”. În rest, existenţa telurică a omului Amy Winehouse poate fi rezumată cu vorbele lui Emil Cioran: „viaţa nu merită să fie trăită decît pentru deliciile înflorite pe ruinele ei.”
Bogan ŞERBAN realizează la Radio Guerrilla emisiunile Guerrilla Logout (luni- vineri, 17.00 - 20.00) şi GuerriLIVE Radio Sessions (luni, 19.00 - 20.00).
Într-o societate îngrozită de bătrîneţe şi înnebunită după eternitate, ce-şi ghidează existenţa fastidioasă după canoanele nutriţioniştilor şi esteticienilor, Amy Winehouse pare să fi fost icoana unor vremuri revolute. Înainte de apariţia nenumăratelor tatuaje ce-i acopereau epiderma, a cocului supradimensionat, a machiajului strident, a exceselor de tot felul, Amy a fost o „fetiţă evreică drăguţă” - după cum se autocaracteriza - care, după divorţul părinţilor, s-a refugiat în colecţia de viniluri găsită în casă, în care predominau Ella Fit