Gabriela Rusu, 36 de ani, lucrează în marketing de 11 ani, iar în piaţa de asigurări a intrat încă de la terminarea facultăţii, acum 14 ani.
Gabriela Rusu a început să lucreze în asigurări în 1997, după ce timp de patru ani s-a pregătit în facultate pentru o carieră în acest domeniu. "Am absolvit Academia de Studii Economice, secţia Finanţe-Asigurări, în 1997. După absolvire m-am angajat la ASIROM, în primii ani la departamentul de training, iar în 2000 am fost numită director adjunct de marketing", povesteşte Rusu.
A durat doar câteva luni până când să preia funcţia de director deplin al departamentului de marketing, pentru ca din 2003 să schimbe angajatorul - a plecat la Generali Asigurări, unde a fost director de marketing şi comunicare. Trei ani mai târziu Gabriela Rusu ocupa aceeşi poziţie, însă în cadrul unui alt asigurător - Astra.
"În 2008 a venit schimbarea majoră din cariera mea, când am fost recrutată ca director de marketing pentru pieţe emergente de Uniqa International, cu responsabilităţi în România, Ucraina şi Bulgaria", spune Rusu. Din această funcţie coordonează şi acordă suport celor trei departamente de marketing din companiile Uniqa ale celor trei ţări, referitor la strategie, implementare, reguli corporate, planificare, bugetare şi alte aspecte ale activităţii de marketing.
Momentul în care a venit la Uniqa a punctat şi cea mai importantă provocare din cariera sa prin trecerea de la un management local la o formulă de management internaţional.
Tot aici a derulat şi proiectul de care este cel mai ataşată. "Proiectul meu «de suflet» este rebrandingul pe care l-am făcut în 2009 şi 2010 la companiile Uniqa din România şi Ucraina, după achiziţiile realizate de grup pe aceste pieţe, rebranding care s-a încheiat cu rezultate foarte bune."
Gabriela Rusu, 36