Vânzările de anvelope pentru camioane au avansat cu 32% în prima parte a anului
O creştere de 18% a fost înregistrată pe segmentul de turisme, camionete şi 4x4
Piaţa de anvelope a înregistrat creşteri în primele şase luni ale acestui an pe toate segmentele de produse, cel dedicat camioanelor înregistrând un avans consistent, potrivit unui comunicat al subsidiarei locale a producătorului de anvelope de francez Michelin.
Potrivit aceleiaşi surse un factor îmbucurător pe piaţa locală este faptul că tot mai muţi transportatori au înţeles că anvelopele premium sunt o investiţie mult mai bună.
"În România, piaţa de anvelope pentru camioane a crescut cu aproximativ 32%, în semestrul întâi al anului 2011, ajungând la aproximativ 175.000 unităţi, această creştere având la bază revigorarea activităţilor de transport de mărfuri din acest an. Piaţa anvelopelor de camion a început să se maturizeze şi în România, iar mulţi dintre transportatori şi-au dat seama că este mult mai rentabil în final să investească într-o anvelopă premium, deşi în primă fază este un efort financiar mai mare, acesta se amortizează în timp", a declarat în comunicat Alina Ghica, director de marketing al Michelin România şi Balcani.
S-au vândut 1,6 milioane de anvelope pentru turisme, camionete şi 4x4
Potrivit datelor Michelin, în aceeaşi perioadă, primele 6 luni ale lui 2011, piaţa anvelopelor pentru turisme, camionete şi 4x4 a crescut cu aproximativ 18 % faţă de aceeaşi perioadă a anului 2010, ajungând la circa 1.600.000 unităţi.
"În România, comparativ cu alte ţări din regiune, ponderea anvelopelor premium din total anvelope a crescut considerabil, acest segment reprezentând în momentul de faţă aproape jumătate din totalul pieţei", a mai spus Alina Ghica.
Ea a mai spus că România urmează evoluţia pieţei de anvelope din zona ROBA - România