Protecţia Consumatorilor a sancţionat hypermarketul din Cluj în urma unei campanii publicitare agresive, prin care oferea "reduceri totale"
Protecţia Consumatorilor a amendat cu 30.000 de lei hypermarketul Cora din Cluj-Napoca, pentru practici comerciale incorecte, în urma derulării unei campanii publicitare agresive, care oferea "reduceri totale", au anunţat, ieri, reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Cluj.
Şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj, Mircea Radu, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, că a dispus stoparea campaniei în judeţul Cluj, prin retragerea pliantelor, a cataloagelor şi îndepărtarea bannerelor legate de campanie.
"Am constatat o campanie agresivă a hypermarketului Cora din Cluj-Napoca, derulată prin pliante, cataloage şi bannere, prin care anunţă că face "reduceri totale" în perioada 26 iulie - 8 august, fără să se explice ce înseamnă acest lucru. În cataloage am constatat că sunt produse la care nu se aplică reduceri, astfel încât este vorba despre reclamă mincinoasă. Am aplicat o amendă maximă, de 30.000 de lei, pentru practici comerciale incorecte şi am dispus stoparea acestei campanii pe raza judeţului Cluj, prin retragerea pliantelor, a cataloagelor şi îndepărtarea bannerelor", a spus, citat de Mediafax, Radu.
Potrivit acestuia, în cursul zilei de astăzi va avea loc o verificare la hypermarket pentru a se vedea în ce măsură se aplică dispoziţia Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj, în caz contrar urmând să fie dată o nouă amendă, de 200.000 de lei.
Mircea Radu a cerut Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor extinderea acţiunii de control la nivel naţional, la toate hypermarket-urile Cora, pentru stoparea acestei campanii.
Protecţia Consumatorilor a sancţionat hypermarketul din