BMW a prezentat conceptele i3 si i8, doua modele electrice care vor fi lansate dupa anul 2013, cu arhitectura LifeDrive care foloseste fibra de carbon.
BMW i3 Concept a fost comunicat initial sub denumirea de Megacity Vehicle. Motorul electric al lui i3, dispus pe puntea spate, genereaza o putere de 170 CP si un cuplu impresionant de 250 Nm inca de la demaraj - si o raza de bracare redusa se combina pentru a furniza o placere a condusului remarcabila. BMW i3 Concept accelereaza de la 0 la 60 km/h in mai putin de patru secunde si de la stationare la 100 km/h in sub opt secunde.
Cu componentele transmisiei localizate in modulul Drive, tunelul central care traverseaza compartimentul pasagerilor nu mai exista. Aceasta permite pentru fiecare rand de scaune o suprafata continua pentru sezut, ceea ce permite un acces facil prin intermediul usilor din fata si inseamna ca automobilul poate fi parcat foarte aproape de un obstacol, de exemplu un zid. Datorita celor patru locuri, usilor cu deschidere larga in sens opus, portbagajului cu o capacitate de aproape 200 de litri si unui compartiment functional suplimentar in partea din fata.
BMW i8 Concept intruchipeaza transformarea in realitate a viziunii unei masini sport contemporana si sustenabila. Conceptul inovator hibrid plug-in combina sistemul modificat de transmisie electrica de la BMW i3 Concept (acum montat pe puntea fata) cu un motor cu combustie cu trei cilindri, care dezvolta o putere de 220 CP/300 Nm transferata puntii spate. Motorul electric de la BMW i8 Concept poate propulsa singur automobilul.
Accelerarea de la 0 la 100 km/h in mai putin de cinci secunde combinata cu un consum de combustibil - in ciclul de testare EU - situat la mai putin de trei litri per 100 kilometri si un consum mediu mixt situat intre 5,0 si 7,0 litri per 100 kilometri - chiar si cu un condus mai sportiv.