Romania, alaturi de Grecia, reprezinta o piata cu probleme pentru al patrulea retailer la nivel mondial, Metro Cash & Carry.
In Europa de Est, vanzarile companiei s-au majorat cu 3,5 la suta, la 5,4 miliarde de euro, in prima jumatate din acest an, potrivit unui comunicat al companiei.
In al doilea trimestru, vanzarile au inregistrat o crestere de 4 procente, ajungand la 2,9 miliarde de euro. In timp ce vanzarile din Romania si Grecia au fost, in continuare, afectate de situatia economica generala, vanzarile din tari precum Rusia, Ucraina si Kazahstan s-au imbunatatit considerabil.
In total, vanzarile Metro Cash & Carry din prima jumatate a anului s-au majorat cu 1,3 procente, pana la nivelul de 14,8 miliarde de euro, fiind afectate de retragerea de pe piata din Maroc.
In cazul Real, care face parte tot din grupul Metro, vanzarile din Europa de Est s-au diminuat cu 1,9 procente, pana la 1,4 miliarde de euro, in primele sase luni ale anului. De asemenea, Romania s-a dovedit o piata slaba pentru companie. Potrivit oficialilor Real, sentimentul de incredere al consumatorilor din Romania si Polonia a fost afectat de criza financiara, in timp ce Rusia si Ucraina au raportat cresteri semnificative.
Cu toate acestea, vanzarile totale ale Real s-au redus cu 1,7 procente, la 5,4 miliarde de euro, in prima jumatate a anului.
Romania, alaturi de Grecia, reprezinta o piata cu probleme pentru al patrulea retailer la nivel mondial, Metro Cash & Carry.
In Europa de Est, vanzarile companiei s-au majorat cu 3,5 la suta, la 5,4 miliarde de euro, in prima jumatate din acest an, potrivit unui comunicat al companiei.
In al doilea trimestru, vanzarile au inregistrat o crestere de 4 procente, ajungand la 2,9 miliarde de euro. In timp ce vanzarile din Romania si Grecia au fost, in continuar