Înmatriculările Dacia au înregistrat în primele şapte luni cea mai mare scădere dintre mărcile vândute în Franţa, de 25,5%, la 52.311 unităţi, pe o piaţă în stagnare, la 1,385 milioane autovehicule, potrivit datelor anunţate de asociaţia constructorilor francezi de automobile, CCFA.
În iulie înmatriculările Dacia au coborât cu 49%, la 4.577 unităţi, cel mai amplu declin dintre modelele analizate, pe o piaţă care a scăzut cu 6%, la 160.000 de unităţi. Cota de piaţă a Dacia s-a redus de la 5,08% în primele şapte luni ale anului trecut la 3,78%, iar în iulie evoluţia a fost, de asemenea, negativă, de la 5,26% la 2,86%.
Într-un clasament al celor mai bine vândute 100 de modele pe piaţa franceză în primele şapte luni, Duster ocupă locul zece, cu 30.305 maşini (reprezentând o cotă de piaţă de 2,2%), Sandero se află pe 20, cu 16.330 de autoturisme (cotă de piaţă 1,2%), iar Dacia Logan pe locul 54, cu 5.676 maşini (cotă de piaţă 0,4%).
Cel mai bine vândut model este Peugeot 207/206+, cu 100.872 maşini (cotă de piaţă 7,3%), urmat de Renault Clio, cu 91.615 unităţi (cotă de piaţă 6,6 %). Grupul francez Renault, proprietarul Dacia, a înregistrat în primele şapte luni o scădere a livrărilor de 12,2%, la 331.787 unităţi. Pentru marca Renault declinul a fost de 9,1%, la 279.476 maşini.
Înmatriculările Dacia au înregistrat în primele şapte luni cea mai mare scădere dintre mărcile vândute în Franţa, de 25,5%, la 52.311 unităţi, pe o piaţă în stagnare, la 1,385 milioane autovehicule, potrivit datelor anunţate de asociaţia constructorilor francezi de automobile, CCFA.
În iulie înmatriculările Dacia au coborât cu 49%, la 4.577 unităţi, cel mai amplu declin dintre modelele analizate, pe o piaţă care a scăzut cu 6%, la 160.000 de unităţi. Cota de piaţă a Dacia s-a redus de la 5,08% în primele şapte luni ale anului trecut la 3,78%, iar în iulie evoluţia a fos