Începând de joi, Primăria Braşov deschide noi servicii utile braşovenilor de toate vârstele. Sistem Call Center, portal web şi un sistem de plată electronic sunt cele trei servicii de care vor putea beneficia braşovenii.
Odată cu implementarea proiectului „Primăria Braşov la un click distanţă", co-finanţat de Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, braşovenii vor beneficia de o serie de servicii utile. Printre avantajele proiectului se numără facilitarea accesului cetăţenilor la informaţie, precum şi reducerea birocraţiei şi a timpilor de aşteptare.
Una dintre cele trei componente ale proiectului Primăriei este implementarea unui portal web, care va conţine un modul de servicii e-administraţie integrate în pagina de internet a Primăriei, un modul Intranet şi un alt modul Extranet.
Toate acestea vor oferi cetăţenilor şi mediului de afaceri accesul la servicii electronice precum: depunerea de documentaţii pentru autorizaţii şi certificate, consultarea situaţiei proprii şi stadiul soluţionării demersurilor, notificările automate trimise cetăţenilor înregistraţi, plată electronică, descărcarea formularelor tipizate şi oferirea de informaţii online.
Call Center disponibil non-stop
O altă componentă a proiectului este deschiderea unui Call Center, care va sta la dispoziţia tuturor braşovenilor 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a răspunde automat la 20 de apeluri telefonice simultane.
Prin apelarea numărului de telefon 0268. 405.000, cu tarif normal, veţi avea acces la informaţii privind programul de lucru al Primăriei, al instituţiilor publice din subordinea Consiliului Local Braşov, taxe şi impozite locale, acte necesare pentru obţinerea diverselor documente administrative, calendarul evenimentelor locale sau stadiul petiţiilor şi al sesizărilor depuse.
În ceea ce priveşte sistemul de plată electro