Sergio Marchionne, șeful Fiat, consideră că vânzările diviziei de lux a grupului italian, Maserati, vor crește de zece ori, de la 5.675 de unități în 2010 la peste 50.000, grație lansării unei noi game de vehicule având la bază componente ale unor modele produse în America de Chrysler.
Conform boss-ului Fiat –Chrysler, în viitorul apropiat vor fi lansate pe piață două vehicule în trei volume care vor înlocui limuzina Qattroporte. Acestea vor avea în componență subansambluri ale modelelor Chrysler 300C și Dodge Avenger. Chiar înainte ca aceste două noi vehicule să își facă debutul pe piață, va fi lansat un SUV, primul din istoria mărcii Maserati, care va împărți o mare parte dintre componente cu Jeep Grand Cherokee și ar putea fi asamblat în uzina Jefferson North de lângă Detroit. Oficialii companiei italiene susțin că viitoarele trei modele nu vor fi doar niște mașini Chrysler purtând emblema Maserati ci vor avea modificări substanțiale în special în privința designului exterior dar și a gamei de propulsoare. O rețetă „copiată” de la grupul german Volkswagen care vinde modele VW „ascunse” sub caroserii Audi sau Bentley.
Dacă linia de asamblare a noului SUV pare a fi stabilită pentru Detroit, cele două sedanuri au fost atribuite fostei uzine Bertone, cumpărată de Fiat în 2009. Pentru dezvoltarea și lansarea acestora, grupul Fiat, prin Maserati, va investi 550 milioane de euro. Conform presei italiene, înlocuirea lui Qattroporte cu două vehicule, unul mai mic și unul mai mare decât acesta, a fost decisă pentru a elimina o greșeală mai veche a italienilor. Mai exact, Qattroporte, era prea mare pentru cei care doreau să își conducă mașina singuri și prea mic pentru selecta clasă a miliardarilor care se deplasează doar pe bancheta din spate și cu șofer în livrea. Prin urmare, viitorul „baby Qattroporte”, purtând deja numele de cod M157, va fi un rival pent