Reabilitarea podului de peste râul Mureş de la intrarea în Alba Iulia dinspre Sebeş, investiţie de peste 6 milioane de lei, finalizată la începutul lunii noiembrie 2010 se alătură proiectelor făcute doar de mântuială. În ciuda faptului că termenul de garanţie al lucrării este de 5 ani, la opt luni de la redeschiderea circulaţiei pe pod, primele gropi au început să apară.
Mai mulţi şoferi ne-au semnalat faptul că deplasarea pe acest tronson de drum începe să fie afectată din cauza micilor cratere care s-au ivit pe pod, imediat după primele ploi de vară. Aceştia reclamă faptul că interminabilele blocaje în trafic cauzate de închiderea podului, costisitorul pasaj de pontoane şi timpul pierdut pe rutele ocolitoare a fost inutil, deoarece cât de curând se va reveni la situaţia anterioară: şi mai mulţi bani din buzunarele albaiulienilor pentru reparaţii la maşini.
Nervii şoferilor sunt întinşi în această perioadă şi din cauza începerii lucrărilor la pasajul de cale ferată din Partoş. Aceştia trăiesc un deja-vu şi se tem ca şi această investiţie să nu se dovedească a fi la fel de inutilă. Alte nemulţumiri ale cetăţenilor vizează faptul că la pasajul de cale ferată firma contractată lucrează în regim de 8 ore, iar, după ora 16.00, nu mai este văzut pe şantier vreun muncitor. În acest ritm, lucrările vor dura o eternitate.
Reamintim că, în luna noiembrie 2010, podul de peste râul Mureş a fost redeschis circulaţiei, după 3 luni în care traficul în această zonă a fost un calvar. Doar costurile ridicării podului de pontoane s-au ridicat la suma de 4.360.000 de lei, iar, rând pe rând, diverşi politicieni au reclamat, la vremea respectivă, cheltuielile la care sunt supuşi navetiştii care sunt nevoiţi să ocolească distanţe considerabile pentru a ajunge la serviciu. Firma care a realizat lucrările este “Fulga” SRL Satu Mare, iar beneficiarul investiţiei este Comp