UPC Romania a ajuns in trimestrul doi din acest an la un numar total de abonati de peste 1,12 milioane utilizatori, in scadere cu 1,3% (15.500 de clienti) fata de trimestrul anterior al acestui an si cu 4,6% (54.300 de clienti) fata de acelasi trimestru din 2010, conform datelor grupului Liberty Global. In raport se mentioneaza totusi ca in primele sase luni din 2011, pierderea numarului total de clienti ai Liberty Global s-a redus ca urmare a unei evolutii mai bune pe piata din Romania.
Raportul prezentat marti de grupul Liberty Global mentioneaza ca pierderea numarului total de clienti in pietele in care opereaza s-a redus la circa 168.000 de abonati la sfarsitul lunii iunie 2011, un rezultat imbunatatit gratie in cea mai mare parte unei mai bune evolutii a afacerilor pe piata din Romania.
Cu toate acestea numarul total de clienti ai UPC Romania a continuat sa scada si in trimestrul al doilea din acest an, pana la 1,12 milioane abonati. In trimestrul mentionat, UPC a reusit sa castige clienti pe segmentul de televiziune digitala, ajungand la circa 315.000 abonati, insa acest lucru nu a putut compensa o pierdere mai mare a clientilor de cablu analogic, care a generat ca in total numarul abonatilor TV sa scada cu 1,3% fata de trimestrul anterior din acest an.
Telefonia fixa - segmentul cu cea mai buna evolutie pentru UPC
Severina Pascu, nou CEO al UPC Foto: UPC Romania Cel mai bun rezultat inregistrat de UPC a fost pe telefonie fixa. Compania a ajuns la 159.800 de clienti in trimestrul doi din acest an, in crestere cu 10,3% fata de trimestrul anterior din acest an si respectiv cu 8,4% fata de acelasi trimestru din 2010.
Pe segmentul serviciilor de internet, operatorul de comunicatii prin cablu a ajuns la 258.000 de abonati, in crestere cu 0,7% fata de trimestrul anterior din acest an, insa in scadere cu peste 2